søndag, desember 03, 2006

Tipp topp konsert på Gule!


På fredag var det god stemning og mye fin musikk på Gule. Jeg vil påstå at vi gjorde en kjempejobb alle sammen. Det var stas! Bandet mitt og jeg koste oss masse, og vi var rett og slett veldig flinke. Vi hadde med oss Sigmund og Tor Egil, som var vikarer for Hugo og Jan Otto som desverre ikke kunne være med. Det var en fryd å ha de med, både sosialt og musikals. Takk gutter! Etter at vi hadde spilt endel låter, var det Elvira sin tur. Hun var alene med sitt piano, men det låt nydelig!


Til dere som ikke kunne komme; så gikk dere glipp av en veldig fin kveld, og en god start på en koselig helg. Guttene mine reiste tidlig på lørdag, men Hanna Vangen ble igjen. Vi hadde en veldig fin lørdag i julebyen Stavern. Vi kjørte faktisk hest sammen med Nissen! DET var stas.
Her er forresten et nydelig bilde, av et nydelig par:

I kveld, altså søndag, har vi spilt på konserten som Silje har arrangert i Larvik. Det var veldig mye fint, og mange flinke folk.

Hm... nå er det snart eksamen... FLATE!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

jeg kan bekrefte at det var fint, gøy og koselig. Tipp topp rett og slett!

6:43 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hurra!

12:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Norah Jones ble også sammen med bassisten sin.

12:41 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei!
Kan godt tenke meg at detta var fint, ja. Også så trivelig at Tor Egil ble med, da. Han er jo ikke akkurat en som legger noen demper på stemninga...

2:17 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Helt riktig, Torstein! Vi elsker Tor Egil!

11:48 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer så mye m vellykka konsert! Flotte bilder! Bestemor syns du så så "tekkelig" ut på bildene. Det var vel koselig å høre:)
Lykke til m xamener nå, da! NEDTUR!!

11:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Super konsert! Og takk til mammaen til Sigrun for deilig gryte etterpå. Alltid koselig å komme til Stavern!

11:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

jeg kan bekrefte at det var en deilig gryte og at det alltid er hyggelig og komme til Staveren.

Håper det går bra med gehørbasertakkompagnementogimprovisasjonøvinga , Sigrun!

4:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg føler også for å delta i bekreftelseskoret som sier at d alltid er hyggelig å komme til Stavern. VELDIG KOSELIG faktisk. Et stort hurra for både mamman og pappan til Sigrun!!!

5:46 p.m.  
Blogger Sigrun said...

HURRA!

5:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home