mandag, oktober 16, 2006

Høsten er god, høsten er toppen!

Hallo, trofaste lesere!

Etter over en uke med fri, er det vanskelig for meg å si hva som er helg og hva som er uke... ikke bra! De siste dagene har gått til å være sammen med mennesker som jeg er glad i. På lørdag var det på tide å rippe opp i den gode jobben Merete, Torstein,Torkild og jeg gjorde da Silje og Jens giftet seg. Kleiven inviterte til treretters, en helaften med strålende mennesker, nydelig mat og lek og moro!




Denne dagen (altså søndag) fikk en heller uheldig start. Jeg kom for seint til t-banen, og kom derfor en halv time for seint til gudstjeneste i Mortensrud. Gudstjenestepraksis, altså... Dagen tok seg opp da jeg traff de koselige medstudentene mine som var der. Og bedre skulle dagen bli, da vi fikk boller og kaker hos Anna. Mmmmm...


Helt til slutt:
Gratulerer til Martin og Ida som har forlovet seg!

Og en ting til:
1. desember blir det konsert med Elvira og Sigrun m/band på Det Gule Galleriet i Stavern! Alle må komme!

En siste ting:
Ha en fin uke alle sammen! Jeg har fri...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hei du,
hørte at du ringte på når du var i traktene mine på søndag. Det var hyggelig.
Jeg var desverre bortreist, men du får 10 poeng for forsøket.
God bedring forresten...

7:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home