onsdag, oktober 25, 2006

Snart frisk...

Til dere som har fått med dere at jeg har vært en litt redusert Sigrun de siste to ukene:
Jeg begynner å komme meg. Har fremdeles litt vondt og er ganske sliten, men ellers går det oppover.

Jeg må nesten rette en stor takk til alle dere søte og fantastiske vennene mine. Takk til alle som har vært på sykebesøk, og til dere som har lagd mat til meg, passet på meg og luftet meg. Jeg er veldig glad i dere alle sammen. Dere er så snille!

Nå har jeg vært sykemeldt i litt over en uke, og jeg begynner å kjede meg litt. Har ikke sett så mye annet enn mine egne fire vegger, og litt av Majorstuen de siste dagene. Noe jeg har sett veldig mye av, er The Simpsons. Det var vondt i begynnelsen, men etterhvert ble det en sann fryd. Jeg kan forresten opplyse om at å nyse med mange sting i magen er fryktelig vondt! AU!

Magen ser også friskere ut nå enn i begynnelsen av denne
perioden. Dere som har fulgt med, vet hva de har puttet inn i magen min, og har sett at den ikke har hatt det no bra. Her er to før og etter bilder:

Før:

Etter:
Den er fremdeles ikke sitt sanne jeg, men den er et sted midt mellom... Skal ikke klage, men gleder meg til den blir vanlig!

En siste ting: Fint om folk vil være med å be om at jeg slipper å operere mer. Da blir jeg glad! Takk!

3 Comments:

Blogger Knut Håkon said...

Hei! Titter innom bloggen din og oppdager at du ikke bare har vært syk, men sykehus-syk... Ikke bra, men ser ut til at du er på bedringens vei! Ønsker deg fortsatt god bedring! Stor klem fra meg!

2:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hei sigrun. jeg har også sting i magen som gror. ganske kult. velkommen i klubben;) si fra hvis du vil snakke om det. pass på å ikke blir forkjølet, å nyse er jo bare heilt vannvittig vondt i starten! god bedring :)

8:23 p.m.  
Blogger Jørund said...

Godt å høre at det går bedre!!

2:10 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home