søndag, november 05, 2006

Helg: Mye gøy og lite søvn!

Hallo, godtfolk! Nå er jeg tilbake og så vanlig som jeg kan bli! Denne helgen har vært innholdsrik. Min helg i korte trekk:

Fredag:
Skole og øvelse til gudstjeneste fra 09.15 til ca 18.00. Fest og moro Hos Sigmund og Torkild fra 21.00 til... ja... altfor seint!

Lørdag:
Møtte Eva på Tullins i tolv-tida. Veldig koselig å se henne igjen! Hurra! Vaske, vaske, sove rydde til 4-tida. Fra 16-18 løp Eirik og jeg rundt og lette etter en skriver, så vi kunne skrive ut billetter til Team Eckbo som begynte kl 18.00... Eirik tok det med ro, og jeg var utrolig stressa. Takk til Torkild og Sigmund for skriver og mat! Vi rakk Team Eckbo, og vi koste oss! Jeg var latterlig trøtt etter forestillingen, men valgte å få besøk av Sigmund og Torkild. Det var veldig trivelig, og det ble så altfor seint.... har ikke no dømmekraft å skryte av for tiden!

Søndag:
Opp kl 08.00 etter skuffende lite søvn. Var i Mortensrud kirke fra halv ti til i ett-tida. Kl 15 fikk jeg nydelig middag av Merete. Veldig koselig. Takk for mat og prat!

Nå er kl snart 21, og jeg er trøttere enn noen gang. Gleder meg til å ta kvelden. I morgen og fram til onsdag blir det korsang sammen med musikkhøgskolen... spent på hvor gøy det kan bli.

God natt!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvordan kan du sove så lite, når det er så godt...??

5:20 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hm... det er så koselig å ha besøk og å være på besøk. elsker besøk!

5:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Koselig med besøk ja, særlig de gromguttene du hadde besøk av. Men du svarte egentlig ikke på spørsmåleet;)

6:19 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Det er klart det er godt å sove, men det står skrevet at man ikke skal sove bort vinternatta...

6:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja hvor gøy KAN d egentlig bli å synge i kor m musikkhøyskolen???Vittig, Sigrun:)Kjekt å se at du er i slag og tar igjen forsømt sosial aktivitet. Viktig d:) Lykke til m den begredelig kjedelige synginga disse dagen. Uff uff, føler m deg. Noe SÅ kjedelig som å synge sammen m dyktige sangere. GJEEEEESP:)

5:15 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hei, Hildur. Kan fortelle deg at den gjengen på kirkemusikklinja, er utrolig rare! Umulig å beskrive... må nesten oppleves!

5:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

OK! Kan bli VELDIG kjedelig, skjønner jeg.. M mindre du snur på d og bruker dagene til å observere og samle tips til gode parodier du kan kjøre v senere anledninger! Men, kjenner jeg deg rett, er d vel akkurat d du har gjort:)

9:48 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Stemmer! Vi ler mye!!!

10:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så kult at flere generasjoner kommenterer her! Jeg skulle ønske det var fakta på min blogg. Jeg har allerede fornærmet tanta til Kjetil på hans blogg, så jeg skal ikke utdype dette, men kult er det uansett. Jeg tror slekta deres er langt fremme, men jeg savner kommentarer fra min kollega onkel taximann...

8:00 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hvorfor har ALLE sett deg på TV, Sigrun? Bare ikke JEG! Verken på fredag el reprisen igår! Hørte du ikke lyktes i konkurransen, men at du ellers var storartet:)

7:47 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Jeg kan jo fortelle at min lille tv-opptreden ikke var frivillig, og at jeg ønsket at så få som mulig skulle se det...

10:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home