onsdag, november 15, 2006

Beklager!

Jeg må bare beklage dårlig blogging for tiden...

Uka som gikk tilbrakte vi bl.a på musikkhøgskolen. Rarere gjeng skal du lete lenge etter. Er det mulig... Du tror det ikke før du får se det. Vi har også kommet i gang med øvelser til KONSERT PÅ GULE 1.DESEMBER M/ ELVIRA OG SIGRUN!!! Det kan lett bli fint og koselig!

Kveldsmat etter øvelse, og det var herlig!:

Anna hadde bursdag på mandag, og fikk kake av Silje og meg:

På fredag var jeg (som flere av dere desverre har funnet ut) på nrk. DET var flaut. Jeg kan si at jeg ikke var der helt frivillig, og at jeg svarer på spørsmål hvis dere lurer på noe.
Etter studio var det fest hos Anna. Hjemturen fra Anna skulle utvikle seg til et koselig kaffebesøk, og det ble derfor veldig seint.

Venter på innspilling..... lenge:


Lørdag var vi en gjeng som sang og spilte for Laget sin generalforsamling. Sliten etterpå...
På søndag var vi i Kraftverket, og hadde veldig hyggelig kaffebesøk. Koselig!



Nå er en ny uke i full gang, og vi gleder oss til salsaverksted i gehørakk på torsdag! Hurra....zzzzz...

Til dere som lurer: Jeg har ikke lenger noen cyster, og eggstokkene mine er helt friske!!! Hurra!!

13 Comments:

Blogger Martinsen said...

Oi!! Nå e eg spent!! Fortell om NRK! du vett, me har verken Tv, eller noge anent!! Snakke me Elvira Nikolaisen?

I like!!!

3:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Audun har skjegg. HAHA!

5:03 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Hei, Martin! Det med NRK synes jeg ikke vi skal snakke mer om... flaut... Men, ja! Vi snakker konsert med Elvira Nikolaisen og Sigrun Sandstad på Det Gule Galleriet 1.desember! ALLE må komme!

12:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

mye å rope hurra for her. jeg velger hurra for sigrun, nrk, bursdag og kake!

1:03 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Takk, Anna!

1:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Her på Sagavoll ser vi jo altfor lite på TV, så det gikk meg dessverre hus forbi.. Fortell! :)

Og grattis med eggstokker! :D

2:10 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Takk, Eirik! Jeg gjorde en venn en tjeneste ved å stille opp på en fanquiz... Ganske flaut. Du skal være glad du ikke så det. Huff...

6:06 p.m.  
Blogger Audun Stranda Myhren said...

Ikke nå lenger, Gudmund. Har tatt fjona. Skjønte at jeg ikke kunne hold på slik lenger.

1:34 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kanskje det var Guds vilje at du barberte det, min venn.

7:12 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Og jeg velger Hurra for eggstokkene! Helt klart! Og cystene som ble borte! HURRA!!
Og gjett om jeg skulle gitt mye for Elvira/Sigrun på Gule. D hadde vært noe, MEN blir dessverre ikke noe for min del, nei..MEN lykke lykke til, Sigrun!

7:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg såg deg på TV vett du, Sigrun!!!

Hilsen Kjetil som bor rett ved der du studere. (Og som (etter et/to lengre opphold der selv) blei veldig nysgjerrig på kem Eirik på sagavoll er?

1:30 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Hallo, Kjetil! Eirik er min fetter. Jeg kommer og besøker deg en dag. det er faktisk litt travelt før jul, men kommer hvertfall etter jul! og hvis du er i stavern 1. desember, må du komme på konsert på gule!!!

7:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

TAKK Sigrun!

11:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home