lørdag, september 30, 2006

God stemning i Sorgenfri!

Nå er det forsyne meg helg igjen! Til de som ikke har fått det med seg, så har det skjedd forandringer i Sorgenfri denne høsten. Anna har flyttet ut, og Elise Power har flyttet inn. Vi savner Anna, men vi har vært fryktelig heldige med den nye samboeren! Vi koser oss stort for tiden! Etter at vi fikk oss nytt kjøkkenbord og nye stoler, har det blitt mye moro på kjøkkenet.


På torsdag hadde MML4 (altså klassen min!) huskonsert. Det var veldig gøy. Vi klarte til slutt å raske sammen 8 innslag, og det hele var godt pakket inn i tipptopp underholdning (Bra, Anna og Sigrun!). På konserten spilte bl.a bandet Super Duper Girls. Vi er et resultat av Kristian Kvalvaags fantastiske undervisning i metodisk samspill. Under ser dere Anna med bassen. Selv spiller jeg trommer i bandet. Vi hadde også fått med oss Hugo på koring. Det var nydelig!


Håper alle får en fin helg! Jeg vil til slutt hilse til mamma og pappa, og alle andre kjente og kjære som er på Moi akkurat nå! Det er forresten sauens dag på Moi i dag!!! HURRAAAAA!!!



Denne sauen er ikke fra Moi, men fra Ytterøya... Fin....

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Med nytt kjøkkenbord må jeg snart komme innom igjen! Ikke det at jeg mislikte den minimalistiske stilen dere kjørte før det altså, men forandring fryder.
Hørte forøvrig mye skryt om dine ferdigheter på trommene. Skulle vært der! Men jeg dukker plutselig opp!
I dag er det fakta sol i Stavanger! Hurra!

1:07 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Å, ja! Morten, du må komme på besøk igjen! Det var så koselig å ha deg her. vi savner deg. du er alltid velkommen!

2:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Sigrun. Når du her skryer så fælt av hvor koselig vi har det ( noe som er VELDIG sant!), så kan du vel velge et bilde der jeg ser litt mer glad ut?? Morten- vi savner deg. Sigrun- love you skinny-bitch! Smask

7:37 p.m.  
Blogger Silje Nicoline said...

Sigrun..du vet at saens dag betyr at de slakter alle sauene slik at hele Norge skal få nok fåkikål om dagen?! så tror ikke det er så mye å rope hurra for...

5:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

bra trommespill på konserten Sigrun.

hva med denne siden og påfølgende linker:
www.sau.no

5:59 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Silje: Jeg vet ikke helt hva fåkikål er, eller hva det har med de søte sauene å gjøre!

8:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home