mandag, oktober 09, 2006

Nye tider på Gule!

I helgen var jeg hjemme hos mamma og pappa i Stavern. Det er ikke mye som er koseligere enn Stavern om høsten når solen skinner, Eva og jeg er på jobb og det er blitt åpnet en nye og deilig bar på Gule! Det var høstutstilling i helgen, og fult hus på søndag, etter en rolig lørdag. Eva og jeg koste oss masse. Koselig å se deg igjen, vennen!



I dag skulle vi etter planen ha vært i studio med mitt nydelige band, men planen gikk i vasken. Jeg fikk derfor endelig besøkt Ole Andreas på Sagene. Vi fikk ryddet litt opp i hvem som blir bandets framtidige trommeslager. Ingen sure miner der lenger;)

Nå er det snart Jam, og jeg skal treffe Audun K. for første gang siden sommeren. Det skal bli koselig!

Ha en fin uke, alle sammen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hei du, hyggelig å få bekreftet at jeg fortsatt er med i bandet!

Prates

2:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home