onsdag, november 01, 2006

Snart vanlig!

Nå er Sigrun ute i Oslos gater igjen! Det går ikke så fort, men det går! På mandag var jeg ferdig med sykemelding, og jeg var derfor tilbake på skolebenken. Dvs at jeg hadde to timer med gudstjenestepraksis. Er ikke frisk nok til å ha konstruktive sangtimer enda, så det får bare vente.

I går var Sijle Ø.k. og jeg ute og handlet garn. Det er snart vinter, og det er på tide å begynne å strikke seg varme plagg. I går kveld ble det produsert en lue... tror den er fin!

Ja, ja... lite som skjer og lite å skrive om. Jeg kommer sterkere tilbake!!!
Hadde forresten en veldig koselig helg. Hurra!

Snart skal jeg hit... ååååååå, som jeg gleder meg!!!! Elsker det stedet!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heisann, lille venn!
Veldig godt å høre at d går framover m deg! Ikke synge, nei..Det høres lurt ut! Her er d full vinter nå. Snø og kaldt! Deilig å sitte inne og se d brenne i den nye ovnen i stua:)
Ha en fin kveld og fortsatt god bedring!!

9:10 p.m.  
Anonymous Anonym said...

For noe tull! Jeg haka av på OTHER, ikke på ANONYMOUS!
MVH:) Tante Hildur

9:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Godt å høre at du er på beina igjen... :) O sprudlende kvinne.

7:31 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du elsker Kenya, jeg elsker New Orleans! Rett og slett så enkelt er det!!! Sees på fredag =)

2:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjære Sigrun!

Vi har vært helt elendige til å støtte deg i sykeperioden,men vi har vært oppdatert via meldinger og bestemor og nå er vi glad du føler deg bedre. Men gled deg til jul. Sigurd og jeg skal lage noe kjempefint til deg!
tante Ragnhild

5:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home