mandag, desember 11, 2006

Herlige advent!

Da var vi ferdig med eksamen i gehørakk! HURRA, for en gledens dag! Gikk det fint? Tja, ganske greit... Skal hvertfall stå!

Nå er det bare eksamen i musikktenkning igjen. Det blir hjemmeeksamen som vi har tre dager på. Det skal bli greit, håper jeg.

Obs, nå er det snart jul... det hadde jeg nesten glemt! Det skal bli nydelig med ferie etter en litt hektisk innspurt på høstsemesteret. Rare greie; at vi ikke har noe å gjøre på skolen før november. Ja,ja...

Når vi snakker om jul: Her er et bilde av Tor Egil Kreken og Sigmund Vegge som sager et tre til å passe en fot. Takket være disse staute karene ble det jul på Gule i år også! Takk! Godt å se gutter gjøre gutteting. Bra!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

for noen karer!
hva hadde verden vært uten så snille og flinke gutter som dem? det hadde hvertfall vært færre juletrær i vanskelige føtter.
10 poeng til Sigmund og Tor Egil!

9:49 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Og 10 poeng til SIGRUN, SOM FIKK I C I GEHØRAKK! Elsker å være vanlig! Takk og lov for at jeg aldri mer skal ha det faget! Hipp, hipp, heisann!

3:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

C er en ypperlig karakter i gehørakk, den kan absolutt anbefales. Jeg bærer min med stolthet.

10:29 p.m.  
Blogger Kjetil said...

elsker gehørakk....

7:32 p.m.  
Blogger Sigrun said...

din snik... du fikk sikkert a....
gratulerer, du er flinkest!

9:40 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Har gulvet på gule inne i den nye baren blitt svart?

8:38 p.m.  
Blogger Sigrun said...

det har blitt mørkt gulv i hele galleriet!

4:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home