fredag, september 15, 2006

Helg igjen...

Ukene går vanvittig fort for tiden!
Det er helg igjen, og jeg har heller ikke denne uken utrettet noe stort. Her er, i veldig korte trekk, noe av det som har skjedd denne uken:
  • Jeg har fått briller. Rød!
  • Har sett "Verdas mest forelska par" på Det norske teater,. En koselig forestilling og koselig kveld. Perfekt!
  • Konsert med Geir og hans Asleep. Geir er tøff!
  • Vært sammen med mange koselige, søte og bra mennesker.
Ja... det var det. En liten ting til: Jeg tror jeg reiser en liten tur til Kenya i januar! Hurra!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei, kjære!
Jeg fikk lyst til å fortelle både deg og alle dine blog-lesere at Bente-Elin og jeg snakka om innsatsen din under musikal-arbeidet her i vår. Vi var enige om at du var til uvurderlig hjelp! At egentlig hadde ingen av oss den helt stor gløden denne x, men at du fikk oss opp:) BE mente endatil at hun aldri ville klart seg uten deg, spes på de utallige kveldene m øving i kjellerstua hennes..Det var dagens oppmuntring til deg!
Så om du føler du får gjort lite nå om dagen, kan du leve litt på alt du bidro med/TIL de to ukene i februar:)
Da sees vi neste helg! Yohoo!!

11:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home