fredag, september 22, 2006

Torsdag...

I dag er det tordag. På torsdager har jeg undervisning. På torsdager er jeg student. På torsdag er jeg på skolen fra 09.15 til 16.30. På torsdager har jeg 4 timer gehørakk, 1 infotime og til slutt 2 timer skolekor. Torsdag = zzzzzzzz



Etter skolen var jeg hos Gøril. Der var også Ragnhild, min tidligere samboer fra Romerike fhs (det nederste bilde). Hos Gøril var også Gøril (naturlig nok), Ane og Anne Ingeborg. Ane og Gøril er på det øverste bilde. Det var, som vanlig, veldig koselig å se igjen alle sammen. Det blir så altfor lenge mellom hver gang.


I morgen kommer mor og far til byen. Da blir det middag med mor, far, bror og tante Hildur. Det skal bli riktig så hyggelig!

Håper alle dere trofaste lesere får en fin helg med mye kjærlighet og glede!

3 Comments:

Blogger Martinsen said...

Liv i Oslo leiren?? Fredtun livet e topp altså!

1:08 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Å, ja! I Oslo er det helt knall. Dere må hilse masse til alle på Fredtun og i Stavern!

9:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei og masse takk for sist! Veldig koselig å treffe deg! Håper du kom deg vel hjem. Regner nesten m d, ettersom ingen har meldt deg savnet. Heldigvis!!
Lørdag møtte jeg kjente på byen, som viste seg å være tante, onkel og MOR til den ene skuespilleren i "Verdas mest forelska par". Vittig ka!? (han spilte mann m motorsykkel...), og de skulle i teateret lørdag kv.
Ellers hyggelig fest lørdag m endel Ullevålsykepleiere..
Livet er herlig i Oslo. Nyt d:)

8:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home