fredag, september 08, 2006

Flere glade kunder!

Fredagen startet med et nytt blomsteroppdrag for Anna og meg selv. Denne gangen var det Kjetil Hammersmark som ville benytte seg av våre grønne tjenester. Etter en effektiv time på byen, og 335 kr, klarte vi på nytt å skape en oase midt i Oslo. Kjetil virket meget fornøyd, og stilte gjerne opp på bilder med sine nye planter. Bloggen er litt sliten for tiden, så bildet kommer en annen gang. Beklager dette!

Er det flere der ute som trenger litt nye planter, så er det bare å gi beskjed. Vi kommer så fort vi har tid. Jeg kan jo informere om at vi er ledig disse dagene: Mandag; (etter kl11.00), tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. Vi er stort sett ledig alle dager bortsett fra torsdag. Da er det studiene som kaller. Vi leker ikke studenter!

Ha en fin helg, alle sammen!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg vil gjerne ha hjelp av "Grønne fingre". Velkommen skal dere være hit til Stavern!! Glær meg:)

8:31 p.m.  
Blogger Jørund said...

Hardt liv!

1:08 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg er klar etter nyttår! Trenger seriøst hjelp...

4:03 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Vi er der for deg når du kommer hjem, Godmouth!

6:48 p.m.  
Blogger Martinsen said...

Kjetil har berre blomstra itte dokke va innom....

1:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home