tirsdag, september 05, 2006

Jubileum i Stavern frikirke!

I år fyller Stavern frikirke 75 år, og i helge var det jubileumskonsert og gudstjeneste! Som vi koset oss! Mitt nydelige band spilte på konserten på lørdag. Vi var en herlig kontrast til Trøen søstrene og Jens Andreas` gospel. De sang høyt, og vi sang lavt. De sang mye, og vi sang lite. Helt topp! Alle var flinke, og vi avsluttet kvelden i kvarterveien 3. Mor lagde mat, og vi koste oss! På søndag var det gudstjeneste og bløtkake. I Stavern vet vi hvordan man fester! Hurra!



Nå er det tirsdag, ny uke og nye muligheter... Vi gleder oss!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer, Stavern Frikirke! Syns forresten d lå an til en interessant runde på denne siden for ettpar bloger siden..Var d begrepene DEILIG og SØT som var oppe? Syns kanskje temaet burde vært fulgt opp litt bedre fra din side, Sigrun.Her hadde du en enestående anledning til å invitere gutta til å gi SINE definisjoner..MEN kanskje ikke for sent ennå:)

2:54 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Jeg tar full selvkritikk for at temaet "Sigrun; søt v.s. deilig" ble lagt på is. Men la oss gjerne ta opp tråden der vi slapp! Noen som har noe de ville ha sagt i forbindelse med denne saken?

6:45 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Sigrun er deilig på en søt måte!

11:23 p.m.  
Blogger Martinsen said...

Typisk atte me e vekke frå Stavern når endeligt noge sjer på musikkfronten.. ;(

11:41 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Ja, dere må holde dere i Stavern! Det er der det skjer!

11:56 p.m.  
Blogger Martinsen said...

Det skjer kje igjen!

1:02 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Veldig koselig sagt av en venn på veien..Kan jeg da spørre deg, venn på veien, hva nettopp DU legger i begrepene SØT og DEILIG? Jeg mener...Viss jeg var Sigrun, ville jeg likt og visst det:)

8:27 a.m.  
Anonymous Anonym said...

jeg velger å stille meg litt spørrende til bildet som er brukt her. jeg har hørt at du har fire stykker i bandet og ikke bare de tre som er avbildet.
er det sant at du prøver å skvise ut trommeslageren for å overta selv? det er jo ikke tvil om at du er en naturbegavelse på trommer, men det er jo ikke så hygelig å skvise ut folk..
jeg tror verden kunne tenke seg å vite det.

5:55 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Ole Andreas: Frykt ikke! Du kan få spille egg!

8:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hæ, Ole Andreas. Hvem er det??
sees på mandag

11:04 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hæ, Ole Andreas. Hvem er det??
sees på mandag

11:04 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home