fredag, mai 05, 2006

Lei av skolen...zzzz

Nå kommer jeg akkurat hjem fra konsert med min sanglærer. Hun er flink! Jeg var sammen med Gunnhild (kjæresten til Hugo), og det var veldig trivelig. Elsker trivelige mennesker!!

I går hadde jeg en litt lite trivelig dag.... da fant jeg ut at jeg ikke liker ganske mye akkurat nå...
  • kateketikk og dåpsopplæring
  • oppgaver
  • pta-fag
hm... det var ikke så mye.... i går virket det som jeg hatet hele verden... så bra at jeg tok feil!!
I går satt jeg (ca hele dagen... dritt..) med oppgaver (med unntak av et besøk hos Ingrid. Det var utrolig triveleg!), men seint på kvelden fikk vi koselig besøk. Vi fikk rett og slett besøk av Jørund og Håkon Eivind! Vi hadde også besøk av Morten, han hadde med kjeks... mmm...nam. Solveig leste til matte-eksamen i går kveld. Hun ville låne brillene mine for å se smartere ut! Men hun trenger jo ikke å se smartere ut, for hun er jo veldig smart og moden!!

Her er noen koselige bilder:


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Er kateketikk virkelig et ord? Det er morsomt. Også er det så mange måter man kan si det på- sånn at det kan bety forskjellige ting, altså.
Kateket-ikk
Katek-etikk
Ka tek etikk

Hvis man staver om litt, trekker fra og legger til bokstaver, kan det bli:
Ka? te-etikk?
eller hva med
Katt er etikk!
Katt is the new hund?
taketikk
taktekker
kattetekke
kanoetikk?
kattedeontologi
kateketdeterminisme.

1:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home