fredag, april 14, 2006

Tur, tur, tur!


I dag fikk vi storbesøk til Stavern av vår alles Anna! Det var stas! Når så fine folk kommer til byen, må man finne på noe koselig! Derfor gikk Ingrid, Anna, Johan og jeg en god og lang (litt lang...)tur rundt i Stavern! Det var så utrolig mange mennesker der i dag! Helt sykt! Skulle tro det var midt på sommeren... åååå, sommer.... kom, sommer! kom!!



Nå har Anna reist, og jeg har spist deilig lakse-middag.... Så da er det bare å vente på at neste gudstjeneste skal begynne.... bare to timer til! Det skal bli fint!



Til de som reagerte så sterkt på at jeg trente på SPENST her om dagen: I dag har jeg tatt meg en god gammeldags joggetur rundt i Stavern. Det var deilig!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg synes du kledde å trene på Spenst jeg Sigrun!! Jeg trenger det,men kler det ikke!! Skal dit i morgen, hilser fra deg.:)

10:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home