søndag, april 16, 2006

Kvalitetstid med familien!




I dag har det vært påskas store familiedag. Formiddagen gikk med til kafètur til byen sammen med far, mor og mormor. Der traff vi herr og fru Lauland. Alle fikk kake og kaffe.... nam.. Vel hjemme igjen satt far og mor, søster og bror på verandaen og pratet om livet, internett, amerikanske filmer fra 90-tallet og rehabiliteringssenter. Altså; en helt vanlig samtale hos familien Sandstad!



Da kvelden kom, dro vi ned til familien Skaalbones. Der koste vi oss med et uskyldig lite lam! Jeg spiste ganske lite, av hensyn til lammets familie og foresatte... Men godt smaktet det!!!! Pinnekjøtt er nydelig!

Etter middag forsvant Eva og jeg opp til familien Kristiansen. Vi tok med oss Johan og Kjetil (som er en liten tur på besøk helgen) ned på Gule. Pappaen til Johan betalte øl for guttene ( 62 kr for en halvliter!! syke priser!!!) Eva fikk øl av seg selv, og jeg fikk en kopp te (det er gratis for meg med te og kaffe, da jeg jobber på Gule. Flaks!!).

Snart må jeg legge meg, for både jeg og Jesus skal stå tidlig opp i morgen!

3 Comments:

Blogger Sigrun said...

Hei, Audun!!
Savner du oss??? Vi savner deg, og gleder oss til å se deg igjen!
Skal hilse fra mor, far og bror!!!

gog påske!! smask

1:05 p.m.  
Blogger Sigrun said...

ment god... og ikke gog, men det skjønte du vel!

1:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er jo optikeren min, jo.

4:09 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home