mandag, mai 01, 2006

IKKE MER KOR... før neste år....

Tjohooo, ferdig med korprosjekt!
I går var det konsert i Sofienberg kirke. Noe var fint, og noe var ikke så fint.... Men uansett hvordan vi syntes det gikk, var vi veldig fonøyd med å være ferdig! Vi feiret rett og slett litt i Sorgenfrigata 36a i går kveld og natt! Det var usedvanlig trivelig, og for noen av oss ble det også usedvanlig seint... Jeg er litt bekymret for hvordan noen av gjesten har det i dag... Går det greit med dere??? Håper det....

Dette har skjedd siden sist jeg blogget:
  • Besøk (eller skal vi kalle det en liten fest??) på fredagskvelden av noen søte gutter som så Idol hos oss (huff, som jeg hater Idol...). Anna bakte sine beryktede kanelsnurrer
  • Øvelse fra 10 - 15 i Sofienberg kirke på lørdag...zzz.... og middag hos Silje Ø på ettermiddagen! Veldig koselig og helt perfekt! Takk, Silje!!!
  • Mamma kom på besøk lørdagskvelden, og sov hos meg til søndag. Det var trivelig
  • Koselig frokost på søndag sammen med mamma, Solveig og Anna. Jippi!
  • Uventet besøk av mor og far Nikolaisen litt utpå ettermiddagen, og pappa kom også! Elsker besøk!
  • Ja, og så var det konsert og fest og moro!
Håper ikkke jeg har glemt noe viktig nå.... Hvis ja; gi beskjed!
(RBK tapte mot Molde i går... møkk....)

3 Comments:

Blogger Juan Quantarez said...

Good for you! I'm back in buisness!
You better read my blog...

12:41 p.m.  
Blogger Silje Nicoline said...

Har jeg blitt gutt og nå!!??
var vel ikke bare gutter som var å så idol så vidt jeg husker...men koselig var det=)

5:32 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Unnskyld, Silje!!

7:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home