onsdag, april 19, 2006

Vår i Oslo!

Etter en passe lang joggetur i formiddag, kan jeg bekrefte at det er vår!!! Det så litt mørkt ut i går ettermiddag, da var en meget lokal snøbyger i Industrigata på Majorstua. Men nå ser våren ut til å ha kommet for godt!

I går var det skolestart igjen... Greit å vite at det snart er ferie, og ikke fult så greit å vite at det enda snarere er eksamen! Ja,ja...
I går var Kjetil og jeg på tur igjen (se hammersmark.blogspot.com), og vi koste oss. Vi måtte lete litt for å finne sol, men vi fant den til slutt... litt kaldt, men ellers ok. (Johan var forresten også med på en liten del av turen, men måttte dra for å spille kamp....)

Senere på kvelden fikk vi besøk av Silje, Jørund, Håkon Eivind og Kjetil. Vi fikk fruktsalat av Anna, og så spilte vi spill. Jørund og Håkon Eivind juksa... tror vi...

Etter en litt for sein kveld, ble jeg vekket altfor tidlig av at noen menn på stillasene utenfor vinduet mitt De banket og reiv ned hele huset!!! Kanskje ikke hele, men det hørtes ut som store deler av det falt i bakken. I tillegg til alt bråket de lagde, kunne de faktisk se rett inn til meg! Følte meg meget brydd!!! Er de noen som vet til hvem eller hva, eller om jeg kan legge inn en klage et sted???? Jeg føler nemlig veldig for å klage!!!

Nå er det snart tid for skolekor. Ha en nydelig vårdag, alle sammen!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei du, di fu!
Jeg har 3 kommentarer:
1. "...og ikke fult så greit å vite at det enda snarere er eksamen!" En flott setning, men "fullt" med 2 L-er...

2. Jeg tipper at Vibeke også var litt på besøk.

3. VI JUKSA IKKE!!!!!

Anonym

5:49 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Å, så sinna!!!

11:35 p.m.  
Blogger Kjetil said...

Jeg har og 3 kommentarer:
1. Greit, dere juksa ikke.
2. Dere tapte så det sang!
3. Start tapte og så det sang!

12:11 a.m.  
Blogger Jørund said...

1. Larsen juksa slik at vi fikk en sau ekstra i andre runde eller no. Men som om vi ikke hadde fått nok av sheeps likevel. Det rant jo over av melk og honning i landet vårt

2. Vi hadde vunnet hadde vi fullført. Prosjekt "koverter perverst store mengder sau om til andre ting ved hjelp av sjibbua" var en ubetinget suksess.

3. Start tapte 3-0 mot Rosenborg i fjor også, men vi husker jo alle hvem som kom høyest opp på tabellen av de to lagene...

1:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Tulleblog! Aksepterer ikke navnet MITT!!!
TANTE HILDUR sier:

Dagen for minst 3 kommentarer, skjønner jeg!
1.Det er nå du endelig kan få en mulighet til å komme på innsida av BORETTSLAGET! Send inn din klage på stillas(også med 2 L-er vel?)-mennene!

2.Gratulerer med LITURGIKKTIMEN.

3.EIRIK var på TV igår!! In action på banen for Levanger. Yohoo!

og sluttreplikk: Lykke lykke til m xamen! Tenker du skal klare deg BRA, jeg! Må bare ha KLAR beskjed om når det skal startes intensiv forbønn for pianox:)

11:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home