mandag, april 17, 2006

Ferien er over... for denne gang!

Ja, da var det ikke ferie lenger.... etter koselig kaffe og filmbesøk i går, har jeg nå reist tilbake til hovedstaden. I kveld har Anna og jeg vært hos Kjetil, Johan og Hugo på kveldsmat. Det var veldig koselig, og jeg kjenner at jeg trives i Oslo.

I dag er jeg glad, og her kommer en liste over hvorfor:
  • Jeg har hatt en fin ferie i Stavern! Vi elsker Stavern!
  • Rosenborg slo Start 3-0 i dag!!!! ÅÅÅÅÅ, det var flott! Basma er tøff!
  • Jeg har søte og snille venner!! Noen av dem bor i Oslo nå, og det er jeg glad for!
  • Jeg har en søt og snill familie som jeg har kost meg stort med i ferien
  • Noen har satt opp masse stillaser rundt sorgenfrigate 36a, og jeg gleder meg til å se hvorfor!
  • Sommeren nærmer seg med stormskritt!

Så det så! Tror jeg skal ta kvelden nå... liturgikk i morgen kl 09.00.... Må komme, ellers blir det bråk!

5 Comments:

Blogger Silje Nicoline said...

Sigrun...drit i og gled deg over at Start tapte!!!!!!

6:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Spent på om du kom deg på liturgikktimen..??sa Tante Hildur..

8:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Takk for besøket, alltid koselig å ha deg hjemme, du SOLA :) vår!! I kveld var vi på kino med Else og Arild og så "Lange flate ballær", å vi lo.Har ikke ledd så mye på lenge, rett før astma anfall, HERLIG! Du må se den, særlig med tanke på opphavet ditt:Bestefar fra Fredrikstad og mormor fra Sarpsborg, også meg da, samlær stoff å greier...(Intern) Audun, den må du baræ se den filmen. Tynn, tynn story, men morsom. Løp på kino alle sammen som liker å le.

11:09 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hallo,tante Hildur!
Jeg kom meg overraskende nok opp til liturgikk!!! Hvem skulle trodd det...

Til Silje: Jeg koser meg ikke over at Start tapte, men at RBK VANT!

11:28 a.m.  
Blogger Jørund said...

Du koser deg over at Start tapte også. Dårlig gjort. Det skal du komme til å angre på...

1:32 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home