torsdag, april 27, 2006

Hei, alle sammen!


Jeg har forstått på mine trofaste lesere at de er litt skuffet over dårlig oppdatering i det siste. Grunnen til dette er rett og slett at det ikke skjer så mye spennede for tiden. Et lite unntak i den ellers vanlige hverdagen min, er at jeg i går fikk kle ut Solveig i mine klær!!!! (Solveig fikk forresten B på eksamen i går.. BRA!)

Her er et nydelig bilde av Solveig og Sigrun... eller skal vi si Sigrun og Sigrun, for vi ser veldig like ut!




For å bevise at det skjer lite om dagen:

I dag har jeg

  • hatt to timer hymnologi, noe som skulle vise seg å være helt utrolig bortkastet tid!!! Vi har en rar, RAR lærer.
  • sovet i to timer... sov lite i natt... allergi er dritt!
  • spist rester fra i går... pasta...mmm
  • sett på tv

Se det! Hvor gøy var det å lese det? Ja, jeg skal prøve å ta meg sammen... Man får ikke mer moro enn man lager selv...

4 Comments:

Blogger Jørund said...

I dag har du f.eks vært på huskonsert! Du kan jo blogge om hvor flinke de søte små 2. klassingene er!

1:33 a.m.  
Blogger Sigrun said...

ok! Mml 2 er veldig flinke til å spille!!! Sånn... fornøyd Jørund?

6:38 p.m.  
Blogger Jørund said...

Veldig fornøyd! Og takk for hårkosen! Det gjorde seg!

12:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jasså du Sigrun...Du syns jeg er rar og har bortkastede timer??!! Jeg syns dere er noen håpløse studenter faktisk!
SA "hymnologilæreren"(hehe...KUNNE kanskje vært hymnologilærer,i alle fall...

12:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home