lørdag, april 15, 2006

Fasan i hagen!


Ja, vi har en fasan i hagen!!! Det er gøy! Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men jeg liker at den er der. Jeg er overbevist om at den gjør en kjempejobb der den går! Føler at den passer på oss og at den jager bort andre skumle dyr. Bra fasan! Det er ikke det at jeg vet hva en fasan egentlig skal gjøre, men jeg tror vår fasan gjør det! Håper vi slipper å si "fy fasan"... hihihi... nei, litt tørr kanskje... ja..





I kveld har Johan, Eva og jeg vært en tur på GULE og spilte LUDO. Vi ble enige om at dette spillet er roten til alt vondt i verden og årsaken til de fleste konflikter og kriger! Johan vant.... dritt... Vi spilte bare èn gang.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei
Sigrun er best i Ludo. Jeg som antagelig kjenner ho best, vet at ho bare lurte alle for å være barmhjertig overfor sine venner! Bra, Sigrun!! Men innerst inne vet æ du æ best i det meste!

12:50 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Takk, søte Håkon Eivind! Du kjenner meg så altfor godt!!!

12:52 a.m.  
Anonymous Anonym said...

host*bullshit*host

6:25 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg (unnskyld uttrykket:HATER DEN FASAN!!) Får jo ikke sove, har ikke hørt verre, jo forresten, katter som parrer er mye verre. Da blir jeg jo flau, med FASAN blir jeg bare SINNA!!!!

11:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home