fredag, april 07, 2006

Påske i nydelige Stavern!



Stavern, altså! Her er det fint!
jeg kom fra Oslo i går kveld... ca 00.00... jeg var så utrolig trøtt på toget. jeg sliter litt med å sove når jeg reiser kollektivt, så jeg hadde en litt slitsom togtur. på toget begynte jeg å lese en bok... hva het den egentlig... ? husker ikke nå, var jo så trøtt på dette toget. uansett: fin bok! må finne ut hva den heter....

før jeg reiste var jeg på huskonserten til mml4. deres siste konsert, faktisk.... de var flinke og søte!

nå er jeg som sagt hjemme i stavern, og jeg har akkurat sitti ute i hagen og spist og lest bok.... sol, snø, fugler og noen grønne flekker! jeg merker at dette er et godt sted å være, og at jeg gleder meg til en hel sommer på dette stedet!



nå skal jeg snart treffe torunn (løyning... til de som kjenner til frikirken). skal treffe henne nede i sentrum, altså i det krysset hvor de tre gatene i stavern møtes. det blir koselig!

ha en fortsatt fin dag alle sammen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hva skjer med at du ikke har lagt til meg på sida der da??? Begynner å bli litt bekymra!

http://www.evaska.blogspot.com

9:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Krikirken, er det en sekt eller noe lignende?

7:04 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home