søndag, april 09, 2006

Ferie....zzzzz..

I dag våknet jeg opp til nok en gråværsdag i Stavern. Skulle så gjerne hatt litt sol, men det nytter liksom ikke å klage. Her kommer derfor en liste over ting jeg kan få gjort når været er som i dag:
  • Øve på pianoleksa mi
  • Øve på sangleksa mi
  • Gjøre ferdig to oppgaver i kateketikk og dåpsopplzzzzzzzzzz, som skulle vært levert i februar..
  • Gjøre arrangering
  • Skrive ting på bloggen min
  • Snakke med søte og snille mennesker på msn
  • Skrive kjedelige sanger
  • Spille trommer
  • Se litt på tv
  • Dra ned på jobben og drikke masse deilig kaffe (jeg jobber ikke i påska pga en litt trist arm... men på bildet er det jeg som jobber...))

Jeg ser nå at jeg på ingen måte burde kjede meg.... Jeg er faktisk helt alene hjemme, og det gjør at dagene går litt sakte... men jeg tror ikke jeg kjeder meg.... Dette har jeg gjort i dag ( kl er nå 14.20)

  • Spiste frokost med Eva (som sov her i natt... hun ble kastet ut av huset sitt) kl 10....
  • Gjorde ferdig oppgavene i kateketikzzzzzzz
  • Skrevet en kjedelig sang
  • Sett på tullete ting på tv (veldig lite gøy på tv på en søndag formiddag)
  • Vasket en veske (håndvasket, faktisk... litt jobb det der...)
  • Spist altfor mye melon
  • Skrevet i bloggen min ( akkurat nå!)
  • Øvd på pianoleksa mi
  • Øvd på sangleksa mi

hm... jeg ser nå at jeg har vært ganske produktiv i dag....

Nå tror jeg det lysner litt der ut... kanskje jeg får litt kaffe på jobben snart? jippi! En koselig tur til Stavern sentrum, kanskje.... noen som vil bli med?

Her spiller vi (Ole Andreas, Torkild, Jan Otto, Hugo og jeg) konsert på Gule.... vi var flinke....