mandag, april 10, 2006

åååå....sol....mmmmmm...deilig...

I dag har det vært en strålende dag! Sol, blå himmel og varmt! Jeg har rusla rundt i Stavern alene med ipod og bok i hele dag. Jeg har gått litt, så satt meg ned og lest litt... så har jeg gått litt igjen, og så lest.... og gått.... og tatt en kaffe på Gule... spist middag... lest litt... gått tur.... Etter mye gåing og lesing, avsluttet jeg dagen med bursdagsfest hos Hammers. Thomas (til Marie Hammers hadde bursdag. Veldig kjekt!


Boka jeg leser ( den jeg begynte på på toget, men som jeg ikke husket tittelen på.... kanskje ikke så rart når du ser hva den heter...) heter "Et forbløffende talentfullt, dypt rystende verk". Jeg må si at jeg så langt er meget fornøyd! topp bok! Han (Dave Eggers) skriver gøy... liker den...

En siste ting: Barneskolen i Stavern har pynta alle trærne i byen med påskepynt! Det er så fint!!! Enig???