lørdag, desember 16, 2006

JULEFERIE!

Jepp, ferie! Nydelig! Helt perfekt! Elsker det! Nå trenger vi noen stjerneskudd:


De neste dagene kommer til å bli tilbrakt sammen med Torkild, og i byen. Jeg har brukt endel tid på gaver, og det har resten av Oslo også. Det er så sykt mye mennesker over alt! Helt sprøtt! Godt at jeg ikke har dårlig tid. På onsdag drar jeg hjem til Stavern, og jeg gleder meg veldig. Blir kjedelig å ikke se Torkild på en stund, men det blir litt besøk til Stavern og Ørje... Gleder meg!

6 Comments:

Blogger Maris verden said...

Gratulerer med kjærste, Sigrun! Så koselig å lese på bloggen din!
Møtte mamma'n din idag, hun var innom Norli! Kos deg i Oslo noen dager, og jeg kan fortelle deg at Stavern er bra (selv om vinter'n)!
Klem Mari

7:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg syns at alle Høgskoler og Universitet i Oslo burde arbeide for å avslutte semesterene samtidig. SÅ kjedelig at alle har ferie... for de som ikke har det! Alle bloggere burde ihvertfall ikke skrive om ferie før alle har det. Og det er ikke før på mandag...

10:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Men jeg er glad i deg uansett Sigrun.

10:37 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Takk, Solveig! Glad i deg også! Lykke til med oppgaveskriving...

1:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja,det er fint i Stavern i dag! Kaldt, stille, sol og blå himmel. Min stille protest mot søndagsåpne butikker og stress,var en tur ut i naturen alene, jeg gikk 6 km:)Så er det sagt... Velkommen hjem jenta vår, blir så koselig å få "barna" hjem til ferdigpyntet(kanskje ikke nok pynt, men jeg orker ikke for mye av det heller jeg..)Også et høyt og klingende velkommen til TORKILD, og selvfølgelig alle dere andre, kom på besøk!!!! Solveig, er det bedre med deg? Kom en tur du også da vel:) Klem

2:01 p.m.  
Anonymous Anonym said...

JEG GLEDER MEG VILT TIL Å SE DEG OG MAMMAN DIN, SIGRUN!!!!!!!!!!!

6:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home