fredag, desember 22, 2006

Hjem til jul!!!

Nå er det juleferie, og jeg er hjemme i Stavern. Dette har skjedd siden sist:

- Torkild og Sigrun har vært kjærester i 4 uker, og i morgen er vi 1mnd gamle
- Mormor og jeg har vært i Stavern og kost oss med vaffel og kaffe. mmmm....
- Et par turer til Larvik med mor og far
- Koselig kveld med Ingrid, Ingrid, Audun, Johan og EVA! Lenge siden jeg så Eva sist!

I kveld skal jeg ned til Eva. Tipper at det blir en film eller to, og mye godteri. Huff, jeg kommer rett og slett til å legge meg litt ut i julen. Tenker Torkild blir glad da! Nå er det forresten 6 dager til jeg treffer denne kjekke unge mannen igjen:

Vi blir en søt liten gjeng i Stavern på julaften. Far og mor, søster og bror, liten og ingen store egentlig... Jo, mormor. Ho er ganske høy. Se så fine vi var julaften 2005:

En liten hilsen til min tøffe fetter, Sigurd! Fant dette fine bilde av han fra julen på Ytterøya 2005. Håper dere får det koselig i år også. Skulle gjerne vært sammen med dere alle sammen!


Ha en fortsatt fin advent alle sammen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med enmånedsdagen! Det er rart som tida flyr, jeg husker det som det var i går...

Ha en velsignet julehøytid med familie og venner.

Prates plutselig

12:58 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hei, Olan! Håper du også får en fantastisk jul!

5:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home