tirsdag, januar 02, 2007

Nytt år! Nye muligheter?

Nå er det noen dager siden sist. Det er faktisk så lenge siden at jeg ikke har skrevet noe her siden 2006! DET er litt artig! (men også litt trist...)

Siden sist har jeg vært på besøk hos min kjære Torkild. Det var helt nydelig å se han igjen, og familien hans var veldig koselige og snille mot meg! Etter to dager inni skogen, altså Ørje, reiste vi sammen til kysten (altså Stavern). Torkild har vært her til i dag. Helt topp! Vi har hatt nyttårskalas sammen med Silje og Jens Andreas (Eva var også innom festen, koselig!). Det ble en veldig koselig kveld, og en perfekt videreføring av tradisjonen; "Nyttårsfest i Stavern"!


Ellers har Torkild og jeg sovet lenge, spist masse og gått tur hver dag. Sprek og sunn norsk ungdom!


Håper 2007 blir et godt år for alle dere, meg og mine! Godt nyttår til alle trofaste lesere! Del gjerne planer og ønsker for det nye året her på bloggen min! Er spent på hva dere forventer av det nye året!

9 Comments:

Blogger Torkild said...

God kveld! Mitt ønske for min egen del i det nye året er at jeg klarer å ta kvelden litt tidligere enn jeg har gjort i året som gikk.. Det burde være et ønske som er mulig å innfri, men foreløpig går det ikke så bra.. Jaja, i for seg kan jeg jo bare gjøre det sånn at jeg tar morgenen litt senere istedet.. Hmmm...

12:34 a.m.  
Anonymous Anonym said...

God morgen! Mitt ønske for andres del i det gamle året er at jeg klarer å ta kvelden litt senere enn jeg har gjort i året som gikk.. Det burde ikke være et ønske som er mulig å innfri, men foreløpig går det bra.. Neinei, i for seg kan jeg jo bare gjøre det sånn at jeg tar morgenen litt tidligere istedet.. Hmmm...

12:39 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Godt nyttår, Sigrun!
Tror jeg gir meg med det, jeg. Er så vanskelig å komme med ønsker for det nye året. Må tenke litt på det.

3:24 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Det er lov å tenke litt, Torstein! Jeg er litt usikker selv også. Ønsker bare at det fortsetter å gå bra med kjærligheten! Og så ønsker jeg fred og sånne ting!

4:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Sigrun! Godt nyttaar! JEg sitter naa i bikini i Sor Afrika. Her er det nydelig! Har laant oss en bil og farter rundt, skal snart paa stranda. Surfekurs imorra. Har det topp, og haaper du har det ogsaa. Sott bilde av deg og Mr. Bass. Savner deg, og ikke vaag aa dra fra Oslo for jeg kommer tilbake fredag 20 januar!!! Klem Solveig

9:09 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Hei, Solveig!!! Så fantastisk at dere har det bra! Savner deg også, og jeg lover å ikke dra før 21. januar!!! Vær forsiktig der nede, ikke glem at du reiser med en tysker! Hils Johannes ;) Jeg drar til Sorgenfri i kveld, og det blir veldig rart uten deg der. Elise og jeg kommer til å trøstespise og være tykke og dvaske når du kommer hjem brun og fin! GODT NYTTÅR!

12:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

God dag! Mitt ønske for andres del i det gamle året er at jeg klarer å ta kvelden litt vanligere enn jeg har gjort i året som gikk.. Det burde være et vanlig ønske som er mulig å innfri, men foreløpig går det vanlig.. velvel, i for seg kan jeg jo bare gjøre det sånn at jeg tar morgenen litt vanligere istedet.. Hmmm...

2:07 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Elsker vanlig, hater spesiell.

3:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ikke slenge dritt om tyskere.. de er best, ingen protest. Lover aa ta vare paa din kjaere brune solveig. (som foroevrig er solbrent som pekk) Men jeg skal smoere jenta med aloavera til huden er fin og hvit igjen, slik den skal vaere. Dere trenger heller ikke troestepsise, det gjoer nemlig solveig paa deres vegne. Godteri stopp, nei det har vi aldri hoert om her nei. Sigrun er jo tross alt 11000 km unna, sa hun faar aldri vite noe som helst. Solveig surfet idag, og hun har blitt en beachbabe.. Eller det er hva hun liker aa kalle seg selv. naa drikker hun red bush tee med honning...
Sweet dreams like jelly beans
hei og hopp... naegere er kule.. vi snakkes

10:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home