onsdag, desember 27, 2006

Post nr 70!!!

Ja, dette er post nr 70! DET er ganske bra! Men i disse dager er det flere ting som er bra! Først noen koselig bilder fra jula:

Far og bror på kjøkkenet på julaften:


Mormor og meg:
Sånn; Nå over til alt jeg har å glede meg over:
  • Jesus
  • Ferie
  • Stavern
  • Familie og venner
  • At jeg skal til Ørje og besøke Torkild i morgen!

Det sistnevnte er faktisk veeeeldig koselig! Gleder meg masse. Håper bare ikke at jeg blir til bry der borte. Jeg har allerede fått Torkild til å ødelegge sin mors julestjerner pga mine allergier. UNNSKYLD! Håper at de liker små mennesker som skarrer på r-en og som snakker altfor mye...

Jeg har klippa meg i dag! Ser ca sånn ut nå (er bare ikke så brun, og blir ikke så blid før i morgen...):

Nå blir det ikke noe mer fra denne jente på et par dager! Kos dere med julen og hverandre!

1 Comments:

Blogger Torkild said...

Yess! Endelig får jeg første comment:) Nå er det bare 12 timer igjen... Oioioi, gleder meg så innmari! Vi gleder oss alle sammen her hjemme:) Velkommen!

2:02 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home