torsdag, august 24, 2006

Slutt på sommerferien!


Da var det ikke mer sommerferie, og det er et helt år til neste gang jeg skal nyte frokost i hagen i Kvarterveien 3...

Kjenner egentlig at det skal bli greit å komme i gang. Ok å få litt rutiner på hverdagen... hm... hverdagen... den kommer så altfor fort!

De siste dagene har jeg vært mye på Fredtun. Der startet skoleåret i dag, og jeg er utrolig glad for at jeg ikke skal begynne på folkehøgskole i år. For noe stress det er de første dagene! Alle er så redde for å ikke bli kjent med noen, og de prøver desperate og være den beste versonen av seg selv... ofte likner den ikke så mye på orginalen, desverre! Selv har jeg passet på Jørund siden mandag, noe som har vært en fryd. Vi har kjørt mye rundt i Opelen min ,og også sett mye deilig tv. Helt topp!

I morgen skal jeg tilbake til Oslo. Gruer meg litt, siden de driver å skyter hverandre der inne. Håper det går greit. Gleder meg til å treffe alle de søte vennene som venter på meg der inne!

Takk, for i sommer!

3 Comments:

Blogger Jørund said...

Takk for påpassinga. Det var topp. Nå er det fest på fredtun!

11:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

er midt oppe i det nå, det å bli kjent med så vilt mange mennesker. jobben min i år! Hils moren min da jørund... else på kontoret!

3:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

heisann Sigrun.
så det e detta du drive med fortiden, hehe:-) nå må me snart få sett å møtes. Begynne å bli litt lenge siden nå, e jo måde på då...hehe:-) håper alt går bra med dg. kose deg og stor klem fra benny og meg.

9:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home