tirsdag, august 15, 2006

Da forsvant den varme sommervinden fra Stavern...

I helgen forsvant den... Sommeren, altså. Det kom en kald vind fredag kveld. Nå er det bare regn og mørke skyer over min søte lille by. Etter at Eva reiste til det forbaska sørlandet, har jeg vært helt alene på Del Gule Galleriet, og jeg savner henne sårt... Snart drar jeg også, så jeg skal ikke klage. Jeg kommer en liten tur til Oslo denne uka, før jeg igjen må hjem å jobbe. Kommer til tigerstaden for godt den 22. august. Det blir spennende!


Til min kjære Eva: Jeg savner deg!!! Vil du ha en dobbel eller enkel latte???

Her et nydelig bilde av bandet mitt! Tatt på en låve i Rømskog:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg vil for alltid ha en dobbel latte. Har det som bakgrun på mobilen min det, den du sendte meg! Savner deg, masse! Takk for en fantastisk sommer, Sigrun!!!!

10:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjekt å se at du har så pene, tekkelige gutter i bandet ditt, Sigrun!
Lykke til med fortsatt jobbing og omstilling til studiehverdagen i Oslo etterhvert! Omstilling er et oppskrytt fenomen, spør du meg. Spes den fra sommerferie til skole...Og så etter DEN deilige sommeren. Jaja...sa tanta di som sitter dag 3 og følger intenst m på orientering fra adm-en:)

1:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home