fredag, mai 12, 2006

Snart braker det løs!

Da er det rett og slett helg igjen. Hva har skjedd denne uken?
  • Jeg har brukt litt for mye tid (dvs ikke så veldig mye, egentlig... men fremdeles for mye) på kateketikk og dåpsopplæring
  • Jeg har bestått i kateketikk og dåpsopplæring
  • Jeg har blitt drittlei av kateketikk og dåpsopplæring
  • jeg har vært sammen med snille mennesker ute i solen
  • Jeg har grilla i parker
  • Solt meg i parker
  • Jeg har hatt bittelitt undervisning; sangtime, pianotime og metodisk samspill (ÅÅÅÅ, vi elsker metodisk samspill og Kristian Kvalvaag!!!)
  • Jeg har tatt permanent på Silje Ø... HIHIHIHI, det var gøy!
  • Spist deilig pizza som Jørund bakte. Håkon Eivind gjorde ikkeno! Takk, for en koselig kveld begge to! Dere er søte... og tøffe!
I dag reiser jeg til Stavern, for jeg skal jobbe på søndag. Men, på mandag braker det løs med eksamener. Da er det hjemmeeksamen i hymnologi og liturgikk (første eksamen av 4, kanskje 5). Det er vel egentlig på tide at noe braker løs. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg sliter meg ut for tiden!

God helg!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Idag ble tidligere ubeseirede Groruddalen sendt hjem fra Levanger med 2-7 i sekken! :-)

Lørdag tar Kjelsås imot dette unge lovende Levanger-laget, og undertegnede håper å se både kusiner og fettere på Grefsen stadion! :)

6:55 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Vi gleder oss til å se deg, Eirik!!! Gratulerer med seier. Jeg må le av Groruddalen!! Hahahahahaha!

10:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home