fredag, januar 12, 2007

Skole, kjæreste og Afrika!

Da er skolen igang, og jeg har bare ett halvt år igjen før jeg er ferdig utdannet. Jeg er litt usikker på hva jeg utdanner meg til, men det har kostet meg mye penger å få denne utdannelsen. På Staffeldts er alt som før; mer eller mindre konstruktive fag sammen med koselige medstudenter.

Sigmund med en pose på hodet i kantina...


Når jeg ikke er på skolen er jeg mye sammen med Torkild. Det er veldig koselig! Vi har faktisk 7 ukers jubileum i dag! HURRA FOR OSS!



Nå er det ikke lenge til jeg reiser til Kenya igjen. DET blir stas! Tidenes praksisplass! Min gode venn Arne Olav skal også være med. Gleder meg stort til Marich, safari og Mombasa! Åååååå... sol, sommer, 30 grader, mango, nydelig natur og snille mennesker!



Som dere skjønner så har jeg det veldig fint for tiden. Mye er bra, og jeg har masse å glede meg til. Det eneste som er litt trist, er at jeg savner Solveig. Hun er i også i Afrike, men kommer hjem når jeg drar ned... Typisk! Akkurat nå ser det også ut til at vi ikke ser hverandre før jeg kommer hjem. Unnskyld, Solveig! Jeg drar til Stavern på lørdag! Når kommer du?

Savner deg, Solveig!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt å høre at livet går godt Sigrun. Selv går jeg hverken på skole, har kjæreste eller skal til Afrika... du slår meg på alle punkter.
Forøvrig er livet helt ok uten de ovenfornevnte også. Særlig punkt 1 kan anbefales. Det hender dog at jeg savner det litt... da er det hyggelig å ha så mange gode venner fra den tiden. snufs

2:26 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Kan ikke tenke meg at du noen gang savner gudstjenestepraksis eller gehørakk!!! Du er heldig, men jeg er snart ferdig!!!

2:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ingen kommentar.

4:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg er vel litt i samme situasjon som Ole Andreas. Og heller ikke jeg savner skolen så veldig. La meg tenke etter om jeg savner gudstjenestepraksis eller gehørakk..hmmmmm...........
Nei. Virker ikke sånn, get.

Ellers må jeg få gratulere med 7 ukers jubileum!! Åssen ble dagen feiret?

2:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jasså, så du reiser til afrika din luring. Det høres helt ok ut. Gleder meg til cafétur i morgen! :)

7:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

GOD TUR TIL AFRIKA, kjære Sigrun! Ta godt vare på deg selv! Kjør forsiktig:)Morsom...

6:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home