fredag, januar 19, 2007

Kenya om tre dager...

Da er det ikke lenge til jeg, for andre gang på ca ett halvt år, vender nesen sørover om mot Afrikens sletter! Mandag om tre dager går flyet fra Torp. Jeg er riktig nok ikke i Kenya og Nairobi før tidlig tirsdag morgen. Gleder meg stort til å sette mine føtter på kenyansk jord igjen... og for en flott og rød jord...mmm... Det blir rett og slett veldig stas å reise på tur, men det blir fryktelig rart å ikke se Torkild på tre uker. Kommer til å savne han veldig... snufs...

Snart gjør jeg dette:


Så til dere som blir her hjemme de neste ukene:
Jeg er redd for at oppdatering av bloggen blir umulig. Skal se hva jeg får til, men regner ikke med at det er lett å få til. Av erfaring frykter jeg at jeg har rett akkurat nå... Beklager!

I går var vi i studio med mitt nydelige band. Vi fikk spilt inn 4 av de låtene vi spilte i Stavern i desember. Vi var den samme gjengen som i Stavern, men med Hugo i tillegg. Det ble en laaaang dag, men jeg tror også det ble en fin demo.


Til neste gang:
Ha det fint i Norge! Håper dere kan fikse litt skikkelig snø til jeg kommer tilbake! Pass godt på Torkild for meg!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei min venn!
Sørge for snø og passe på Torkild? hm.... Det kan bli litt mye av begge deler hvis alle som leser din blogg gjør en innstas for ønskene dine... Stakkars Torkild og alle snø-måke-hatere sier jeg!
Men Afrika er flott har jeg hørt! Gleder meg til oktober, da reiser jeg! Du har et oppdrag: utrydd all malaria mygg! Har sett Geographic international, der sa de at Malariamyggen lever langs bakken, og ikke høyere enn en meter over! Og forskjellen på den og de vi er kjent med er at når de stikker sitter de med kroppen loddret på huden vår! Hodet ned og rompa opp! Nå veit du hva du skal se etter!Det er de jeg vil du skal utrydde! Mission Malaria Mosqito! MMM!
Ellers: ha en fantastisk flott fyr, og husk at han som holder sin over deg der du vandrer på Afrikansk jord også har oss her hjemme i sin hånd! Herlig!
Stor klem fra store Anders sin mamma.

10:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Sigrun: jeg ER klar over at du har en flott fyr....ville egentlig ønske deg en fantastisk flott TUR! Men det var den Torkild da....han satte sine spor i mitt hode tror jeg. Ønsker deg lykke til med han og!!
Klem

10:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

god tur til Afriken!
vi skal nok passe på Torkild og gjøre masse sprø gutteting.. er litt mer usikker på jeg får hosta opp noe snø.
jeg gleder meg til å høre resultatet fra studiotiden vår, det var koselig! for en finfin gjeng: snille gutter og ei fantastisk jente!

(betyr det med malariamyggens flyhøyde at du er ekstra utsatt? da må du i såfall passe ekstra på!)

Nyt turen!

12:23 a.m.  
Blogger Torstein said...

Det er jo på sin plass å ønske riktig god tur! Det blir nok bra. Kos deg masse! Må vel gjøre litt praksisting óg da, regner jeg med..

1:53 a.m.  
Anonymous Anonym said...

God tur, baby! Naa sitter jeg i sjoemannskirken i New Orleans. Jeg komemr hjem paa tirsdag, men vi faar ringes naar du kommer hjem igjen!!!

6:13 a.m.  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Ska te kenya sjøl i påska. Du må kos dæ med Ædne Ulav, og så vil æ gjern ha gode reisetips fra dåkk. Har du nån?

3:58 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Ørepropper og slips. Og rene lommetørkler. Da har du det viktigste. Spørsmål?

4:27 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Til alle der hjemme: her kommer en litt klissete melding til Torkild!
Hei, Torkild! Kom ikke inn paa bloggen din i dette landet! Ikke mailen min heller... rart... Saa derfor kommer det en liten hilsen her: Jeg har det fint! Men jeg savner deg veeeeldig veldig! Naa er vi i Nairobi, og vi har sol og varme. Om et par dager forsvinner vi inn i ingensteder, og det blir vanskelig a faa kontakt med omverdenen. Men vit at jeg tenker paa deg hele tiden, og at jeg er veldig glad i deg! Smask!

6:09 p.m.  
Blogger Torkild said...

Ååååå:)

10:18 a.m.  
Blogger Kjetil said...

Åååååå :)

4:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

hei!
nå e du jo tebage så vidt eg vett...kanskje litt seint å kommentera her då men uansett...
Veldig kos at du e tebage og så må eg bare sei at; Såå utruligt fine kjole du hadde på bilde!! Viss det e kjole då....
Kjempefine!!

1:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home