tirsdag, juni 20, 2006

Da drar jeg...

Om 6 timer kjører vi fra Kvarterveien 3, for å ikke returnere før 5. juli. Jeg sitter her og lurer på om jeg skal legge meg, eller om jeg bare skal være opp til vi drar. Her kommer en liste for, og en liste mot å legge seg før avreise:

Hvorfor legge seg?

  1. Få noen få timers søvn...

Hvorfor være våken?

  1. Slippe å stå opp midt på natten etter latterlig få timers søvn
  2. Sove masse og lenge på en kjedelig flytur

hm.... jeg ser egentlig ingen gode grunner for noen av alternativene... Jeg kommer sikkert til å legge meg litt, for så å stå opp så altfor tidlig.... skrekk og gru!

Nå tar jeg et par ukers pause fra blogging, og i mellomtiden kan dere kose dere med denne buketten av søte piker:

1 Comments:

Blogger Sigrun said...

Hallo, alle dere som er innom bloggen min! Naa er jeg i Nairobi, Kenya. Vi landet i gaar kveld, og i dag har vi vaert i byen. Vi har kjopt mye goy, og spist utrolig mye god mat. Det er 30 grader og sol! JIPPI!! Jeg liker dette landet GODT! Har dere det fint? Vi snakkes snart!

6:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home