fredag, juni 02, 2006

SOMMERFERIE!!!

Jeg har fått fri!! Jeg slapp muntlig!! Hipp hurra!! Amen!!!

Nå har jeg rett og slett ferie!!! Jeg er alene i Oslo, og har ingen ting å gjøre!! Jeg liker det... Det er litt kjedelig, men bare litt...

I går var jeg på besøk hos Magnus og Håvard. Det var utrolig koselig! De guttene kan besøk! Takk, søte og snille dere!!!

Nå skal jeg spise litt frokost, så skal jeg ta litt sol sammen men Silje og Håvard. Det blir kos! Hvis noen har forslag om andre ting man kan gjøre når man har ferie i oslo, er det bare å fyre løs!!

Helt til slutt: La oss sende en tanke til de tre i klassen som skal ha muntlig eksamen på tirsdag!!

13 Comments:

Blogger Kjetil said...

La oss sende en tanke til han som lander på Gardermoen kl 07.10 tirsdag morgen, og skal ha eksamen kl 10.30. Rekker jo et par timer lesing da....

4:26 p.m.  
Blogger Jørund said...

Deilig Kjetil, deilig!

4:39 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Jeg ber for deg, Kjetil!

7:04 p.m.  
Blogger Jørund said...

Jeg og Håkon Eivind som etter våre utrolige karakterer nå er teologer kan sikkert bistå deg hvis det trengs

2:04 p.m.  
Blogger Martinsen said...

Kjetil, husk atte du har oppladningen på YTRALAND!! Her snakke med VERDENS NAVLE!! Du komme te å få stå. Karakter.

3:30 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Håkon Eivind og Jørund: DERE HAR IKKE KRISTENDOM GRUNNFAG!!! Unnskyld...

1:25 a.m.  
Blogger Jørund said...

Nei Sigrun. Du har helt rett. Etter litt research har vi funnet ut at vi har kristendom hovedfag

3:47 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Jørund: Jeg beklager og måtte si det, men jeg tror du har tatt skade av alle turene til Tullins`!

3:56 p.m.  
Blogger Jørund said...

Tatt skade av det nei?? Hvordan skulle det være mulig? Vi er jo teologer nå. Ingen ting som kan skade oss!

6:55 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Kjære Jørund! Fornektelse er skumle saker! Ring hvis du trenger noen å snakke med...

10:56 p.m.  
Blogger Jørund said...

Nå skal ikke du så tvil om oss fariseere

10:25 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Sant! Vi har jo lært at hvis det er noen vi skal stole på, så er det fariseerne!

9:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

12:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home