torsdag, juni 01, 2006

Skoleåret går mot slutten...

Da var vi ferdig med alle eksamener. I går var det gjennomspilling av arrangeringseksamenen vår. Spennende saker. Det eneste som gjenstår nå er en muntlig eksamen vi kan komme opp i. I morgen er den store dagen som avgjør om jeg har sommerferie nå eller ikke... skrekk og gru... Jeg kan komme opp i kateketikk og dåpsopplæring. Dere som kjenner meg vet at det er på grensa til helt krise hvis jeg kommer opp!! Klarer ikke å tenke på det... Her er noen bilder fra nok en konstruktiv dag i kantina på Staffeldts..





I dag fikk jeg forresten veldig koselig kaffèbesøk. Egentlig var det bare Sigmund som skulle komme på, men til slutt ble vi en kjempegjeng. Håkon Eivind, Jørund og Ingrid kom også. Takk for besøket!

Ha en fin kveld, alle sammen! Kom gjerne innom bloggen i morgen også. Enten er jeg veldig glad, eller forferdelig sint og trist!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

2:58 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

12:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home