mandag, juni 19, 2006

2 dager til avreise...

Nå reiser jeg snart ned til dyrene og barna i Afrika! 04.00 onsdag morgen reiser vi til Torp, så flyr vi til Amsterdam og videre til Nairobi... Det er et utrivelig tidspunkt å reise på, men jeg vet også at vi får en trivelig tur... så jeg skal ikke klage!


I skrivende stund er jeg hjemme i Stavern. Min bror kom hjem i går, og for første gang på lenge er hele familien Sundet Sandstad under samme tak. Vi koser oss! Ellers må jeg innrømme at Stavern ikke har innfridd til mine forventninger... Her har det vært overskyet og regn i to dager... Det er varmt, men det gjør ikke saken noe bedre... klamt, vått og varmt... JIPPI! Kenya roper på meg!!

Til dere som vil ha et kort fra Kenya; gi meg adressen deres!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

God tur da Sigrun!
Ferie er herlig. Nå er HM og jeg i Tromsø etter fantastiske dager i Lofoten. Dit bør du ta med deg musikermannen din en gang i framtida. ;) Du må gjerne dytte litt sol og varme oppover til oss når du kommer ti Kenya, for her er det ikke mye som minner om sommer... Men fint er det likevel. Yoganoi! ("hei" på fulani eller noe. Det får du sikkert bruk for. Afrika er vel ikke så stort?)

6:54 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Takk, Torunn! Dere får kose dere oppe i nord så lenge. Vi sees vel forhåpentligvis i sommer en gang. Hils Hans Martin!

7:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Heisann og GOD TUR TIL AFRIKA! Jeg har min siste dag på jobb i morgen. Avskjed m alle de søte elevene i 3MU. Blir sikkert, som alltid, både trist og ganske så herlig å være FERDIG for året.Yohoo! Vi sees i Stavern, vi, den 20.juli:) God tur nok engang! Hils Øivind,Randi&Atle OG Randi Grande Stærk:)

9:09 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Hildur: Du må hilse masse til 3. klasse!!! God feire! Gleder meg til dere kommer til Stavern. Da blir det kaffe på Gule!

9:44 p.m.  
Anonymous Anonym said...

mest sannsynlig jeg som har lagd den også...
kun timer til vi sees, Sigrun =)

1:24 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Elsker Stavern og GULE:)

9:20 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home