søndag, mai 28, 2006

Pianoeksamen står for tur!

Dette har vi gjort de siste ukene på skolen:
  • Levert eksamensmappe i kateketikk og dåpsopplæring
  • Hatt hjemmeeksamen i liturgikk og hymnologi
  • Hatt hjemmeeksamen i arrangering
  • Hatt eksamen i metodisk samspill

Dette kommer vi til å gjøre de siste ukene på skolen:
  • Eksamen i bi-instrument, altså piano, på mandag.... skrekk og gru...
  • Muntlig eksamen i pta-fag, altså kateketikk og dåpsopplæring (bare kanskje... håper vi slipper... kommer til å klikke hvis jeg kommer opp.... kjenner jeg blir trist bare av å tenke på det!!)
Jeg må si jeg liker at "har gjort"-listen er den lengste... Flaks!

Nei, nå må jeg legge meg... det har blitt altfor seint de siste kveldene, så jeg er utrolig trøtt. Men først: En hilsen til tante Hildur som var en tur på besøk på fredag. Det var koselig! Velkommen igjen!

Til alle sammen: God natt og god søndag!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

God natt! Håper du har plass på programmet til en tur i Kraftverket kl 2100. Musikkgudstjeneste!

2:18 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei og takk for sist, lille venn!Veldig koselig å treffe deg!Nå beg jeg forresten å bli rimelig fornøyd med oppmerksomheten også JEG får på denne siden. Liker vennene dine bedre og bedre faktisk. Og HVORDAN GIKK PIANOXAMEN??!!

7:48 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Hei, tante Hildur! Etter forholdene gikk eksamen veldig greit! Måtte på sykehuset i natt med magen min... Passa dårlig...

12:17 a.m.  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

2:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

12:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home