torsdag, mai 18, 2006

17.mai!!!


Hipp, hipp! Hurra, hurra, hurra!!!
Jippi! Tjohoo, tjohoo, tjohoo!!

Ja, i går hadde vi bursdag, alle sammen!! Det var kos! De fleste studentene ved Høgskolen i Staffeldtsgate hadde hjemmeeksamen denne dagen, men noen av oss kom oss ut!

Dagen startet med frokost i Sorgenfrigata 6a, nemlig hos Silje, Hanna,Magnhild og Gunnhild. Der var det utrolig god mat og mange koselige mennesker. Takk, for maten!




Senere på formiddagen gikk en god gjeng ned for å besøke Harald /m familie. De hadde desverre gått inn for dagen... Tror de ble våte og kalde av å stå ute i regnet... Vi lot oss ikke knekke av dette, men gikk heller fulle av livsglede og nasjonalfølelse rundt i byen for å finne is. Noen fant is, andre fant kaffe. Vi koste oss inne i varmen en stund før vi gikk hjem igjen. Noen for å sove og noen for å skrive oppgaver.



På ettermiddagen ble det igjen full fest. Anna, Merethe og jeg grillet i den nye, og forhåpentligvis midlertidige, "vinterhagen" vår. Utover kvelden rant det inn flott norsk (og en amerikansk) ungdom. Vi spiste kake, is og boller.... nam... Vi koste oss med spill, fotballkamp og hverandre!


Etter en fantastisk dag i går, er det en aldri så liten nedtur å skrive hymnologioppgave i dag... Men,men.... snart er det sommerferie, og da blir hver dag en fest!! Hipp, hipp!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

HURRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

1:08 p.m.  
Blogger Sigrun said...

Unnskyld Merete... uten h.... Det skal aldri skje igjen!!!

7:52 p.m.  
Blogger Bears Island said...

du var vel søt i bunad.

Ser forresten at du har hatt besøk av en kjekk gutt også.

PS: Jeg vil gjerne presisere at jeg aldri har sagt noe dritt om Nikolaisen familien

1:25 a.m.  
Blogger Sigrun said...

Til Bjørnar: Du er søt!

Til alle andre:
Koselig at dere besøker bloggen min. Det gjør meg glad!!

Til Audun: Gleder meg til du kommer hjem!

9:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home