tirsdag, april 04, 2006

Vi elsker metodisksamspill!

Da var jeg hjemme igjen etter en koselig dag på skolen! først hørte jeg på noen fine strykekvartetter (glemte min egen.... typisk), og så hadde jeg metodisk samspill. for et nydelig fag!!!! gøy, gøy, gøy! i dag var det litt vanskelig å spille trommer, men det gikk fint etterhvert. det er så veldig tilfredsstillende å få det til. i dag var vi bare tre jenter som møtte til timen, så vi ble ganske flinke. elsker det faget... hihihi....

resten av dagen er satt av til oppgaveskriving. i dag er det mr Grundtvig det skal skrives om. det er ikke veldig gøy, men det går greit. jeg har vært på meny å kjøp smågodt( noe jeg egentlig er sterkt imot), for å motivere meg resten av kvelden. namnam...

håper dere får en fin kveld, og at ingen er ensomme.... jeg skal kose meg med Grundtvig, og det burde dere også!