tirsdag, april 04, 2006

Ja, dette gikk strålende!

jeg tror at jeg og bloggen er gode venner.... det er godt.

her kommer litt om hva denne bloggen vil bety for meg og dere lesere der ut (håper dere er mange...):
  • den vil fortelle hva jeg gjør med livet mitt dag for dag (kanskje ikke hver dag...)
  • den vil gi et inntrykk av hvordan jeg har det inni meg (og kanksje også på utsiden)

tror det er det hele..... nei, en ting til:
  • den vil være et fint forum for å ta opp ting det er vanskelig å snakke om i virkeligheten
når det er sagt:
i dag har det vært en så utrolig vanlig dag... latterlig vanlig.... først to timer med kateketikk og dåpsopzzzzzzzzzz. skulket som vanlig en time... huff, ikke så bra. så var det pianotime..... de timene blir kortere og kortere (akkurat som meg selv). tror læreren min kjeder seg like mye som meg. ho sender meg ut igjen så fort jeg har satt meg..... her en dag sovna ho nesten midt i min nydelige tolkning av "nocturn"....
etter dette satt jeg altfor lenge i kantina mens jeg gjorde altfor lite strykekvartett. men det var så mange trivelige mennesker der... typisk!

ja,ja... føler at dette var en god start på mitt nye liv som blogger! jeg kjenner at dette skal bli en spennende tid!

god natt og sov godt