lørdag, februar 24, 2007

Vanlig....

Oslo, Staffeldts, Sorgenfri... Ting er vanlig igjen. Det snør, det er fryktlig surt ute, skoleveien blir lengre mens tid brukt til å gå til skolen blir kortere. Rart...

Dette har skjedd etter at jeg kom hjem fra Kenya:
  • Kjæreste; vært masse sammen med Torkild. I går hadde vi vært sammen i 3 mnd! Hurra!
  • Vært masse sammen med snille venner. Jeg har mange snille og søte venner. Hurra for det også!
  • Fått myspace!!!! Ja, det har vi, og jeg har fiksa det!!! HippHipp, heisann! Hurraaa! myspace.com/sweetsweetdarlings


Hurra for Torkild og Sigrun!
Hurra for venner!
Hurra for myspace.com/sweetsweetdarlings

Jepp, det var vel det.... Spørsmål?

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yohoo! Først ute på denne sida! Er her, Anne Marie:) Har selvsagt vært inne og skjekka Myspace og hørt og sett. Fint!!
Siste dag i vinterferien her.Helt greit. Kort tid til påske og ferie på Ytterøya. Og NY BIL fra Tyskland har vi "fått". En höjdare av en bil:)Nissan x-trail 4hjuls diesel svart 04modell hvis d sier noen noe som helst...DEILIG i alle fall!
Nå kommer snart våren til Oslo, Sigrun! Da her du MASSE å glede deg til!!!Nyt d!!!

1:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gleder meg veldig til påska nå =)
Myspace har eget innlegg på bloggen min!!! Reklamerer masse for dere her, dere må ta turen ned hit en gang!!!

4:44 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Artig musikk! Kan tenke meg at Torkild vagger godt fra side til side når han spiller det der, mens han stresser med å få brillene på plass mellom taktene.

Arne Braut - kamerat av Torkild, for tida i bluegrassens hjemland, Minnesota.

5:48 a.m.  
Blogger PrettyWomen said...

Du har den! Se innom bloggen vår for mer informasjon... Vi tenkte du ville komme med mye bra.

Torkild har vært her noen dager, men han er ikke så veldig snakkesalig. Du har skutt gullfuglen, alle på band er veldig fornøyde med han. Han ser forresten ut som en bra eplekakebaker... Vi gleder oss!

1:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei du:) Hehe.. Tenkte eg bare sko komma med ein liten apell eller någe. Sånn for å sei at på vegne av Dalsbergstien 20 (meg), så e du meir enn velkommen te å komma på inspeksjon når du måtte ønska det, for å sjekka trøkket på rom og lignende. viss du vurdere å bli medbuar i dette flotte kollektiv, så heie me på deg:) Je!

11:33 p.m.  
Blogger Arnhild said...

Hei! Du har tikken! Se på bloggen min:) Je!

12:32 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei igjen..
Fint dere blei fornøyd:D
Fortsatt Strålende sommer til dere.
Klem Fra Elise

1:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home