mandag, juli 09, 2007

Sommer i Stavern!

Ryktene sier at det er sommer.... Vanskelig å tro på...

Siden sist har dette skjedd:
  • Jeg har blitt helt ferdig med Staffeldts (hvis det ikke blir jøde- kristne-studier til høsten)

  • Jeg har jobbet bittelitt
  • Torkild og jeg M/familie har vært på Ytterøya. Bestemor, Sigrun ble 80 år! Stor stas! Alle var snille med Torkild, og han var snill med dem. Kan man ønske seg mer?

En liten okse kom til verden, og fikk navnet Torkild!

  • Den siste uka har jeg tilbragt i Stavern. Vi har øvd til showet vårt; Three Hot Chicks And A Caravan! Vi har premiere i dag, og vi gleder oss stort! ALLE MÅ KOMME EN GANG I SOMMER!
Jeg skal fortelle dere hvordan det har gått. Kan tenke meg at dere er ganske spente! DET ER VI!

Ha en finfin dag!

4 Comments:

Blogger Ole A said...

Det var hyggelig med en liten oppdatering fra den kanten.
Godt å høre at Torkild var snill med familien din. Han kan jo være ordentlig ufyselig noen ganger... nei forresten...
Lykke til med premieren i kveld, det blir nok stor stas!
Snakkes

2:01 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Heia! Endelig!!
JA Torkild var veldig snill m meg også. D skal han ha!
Oh kalven levde forts i beste velgående da vi forlot Øya igår:)
TVI TVI m PREMIEREN i KVELD!!

2:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Sigrun!!
Det var artig med den kalven..kom to nye kalver di dagene etter dere hadde reist:( På samme dag å vettu, men ikke fra samme kua..
God Sommer

2:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

DERE MÅ HA EKSTRAFORESTILLINGER!!!! Jeg gjør alt for å komme å se på da. Hørte det gikk veldig bra i dag. Gadd ikke å rive deg vekk fra øp...

10:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home